Kokonaisvaltainen brändin ja tilojen päivitys kongressi- ja tapahtumakeskukselle sekä hotellille.

DETAILS

Salossa sijaitsevalle kongressi- ja tapahtumakeskus Astrumille sekä Salora-hotellille toteutetaan kesän ja syksyn 2017 aikana kokonaisvaltainen brändin ja tilojen päivitys. Aiemmin Saloran ja Nokian tiloina toiminut tapahtumakeskus pitää nykyisin sisällään mm. hotellin, liikuntakeskuksen, teatterin, sekä monipuoliset mahdollisuudet eri kokoisille tapahtumille.

Toteutamme asiakkaalle tila- ja julkisivusuunnitelmat, uudistetun graafisen ohjeiston logoineen ja värimäärittelyineen, verkkosivut, palveluiden tuotteistamisen ja muotoilun sekä markkinointimateriaalit.

OUR RECIPE

Loppukäyttäjän tarpeet ovat koko suunnitelman selkärankana. Keskuksen moninaisia palveluita kootaan yhteen ja selkeytetään. Päivitetty värimaailma ja logo ovat uskollisia keskuksen tyylille ja uudet verkkosivut kasvattavat keskuksen monipuolisen tarjooman löydettävyyttä.

Tilat suunnitellaan vastaamaan tapahtumajärjestäjien sekä päivittäisten käyttäjien tarpeita.
Tilat voidaan jakaa kolmeen eri kategoriaan: yleisiin tiloihin, toimitiloihin sekä kongressialueeseen. Jokaisessa kategoriassa loppukäyttäjä on erilainen ja tästä syystä jokainen tila ja käyttäjä kartoitetaan erikseen. Mahdollisuus nopeaankin muutokseen otetaan huomioon tiloja suunniteltaessa. Rakennuksen valtavat neliömäärät mietitään nyt yhtenä kokonaisuutena, jotta Astrum-keskus brändi on selkeä kaikille käyttäjille.

Toimimme asiakkaamme kanssa hyvin tiiviissä yhteistyössä ja uskomme, että juuri tästä syystä lopputulos tulee olemaan pitkäikäinen ja tuottava.