Come meet the family!

Saammeko esitellä tiimimme!

Kuten monet muutkin leipomot, Bakery on perheyritys ja pidämme niin tiimiläisiämme kuin asiakaitammekin tämän luovan perheen jäseninä.

Mahtavista asiakkaistamme kerromme teille tarkemmin niin verkkosivuillamme kuin sosiaalisessa mediassakin, joten halusimme näin Bakeryn ensimmäisen viikon kunniaksi kertoa teille enemmän myös siitä ydinperheestä, joka viikoittain löytyy Rikalankatu 30:n ovien takaa.

Saammeko siis esitellä tiimimme!

Janni

Janni on Bakeryn pääleipuri eli toimitusjohtaja. Janni pitää toimistolla asiat ja ihmiset järjestyksessä.

Meillä Bakeryllä työt sulautuvat usein keskenään ja toimitusjohtajan tehtävien lisäksi Janni suunnittelee päätyökseen tiloja sekä vastaa asiakkaidemme visuaalisista kokonaisuuksista sekä projektinhallinnasta.

Projektinhallintaa ja työnjohtoa Janni harjoittelee myös kotona, jossa tämän kahden pienen pojan äidin työjärjestyksestä löytyy niin koripalloa, jääkiekkoa kuin Beyonce-suihkulaulukonserttejakin.

Tommi

Tommi on Bakeryn käytännöllisyyden ääni, joka suunnittelee työkseen brändejä sekä vastaa asiakkaidemme markkinointisuunnittelusta.

Tommin tapa lähestyä asioita on käytettävyyden ja toimivuuden kautta – Jos jokin ei toimi, Tommi saa sen toimimaan. Tällä miehellä on kaikkiin asioihin mielipide.

Työaika on Tommille vieras käsite, sillä flowta ei voi pysäyttää.

Vilma

Vilma on Bakeryn graafinen suunnittelija. Illustrator, In design ja Photoshop toimivat Vilman lisäkäsinä.

Vilma on meidän tekniikkaguru ja harvoin tulee vastaan asioita, jota hän ei saisi selvitettyä kädenkäänteessä. Vilma rakastaa uuden oppimista ja innostuu helposti kokeilemaan uusia juttuja.

Vilma löytyy työpäivän jälkeen yleensä aina tallilta tai muun urheilun parista.

Minja

Minja on Bakeryn uusin leipuri. Sisällöntuotanto, markkinointi ja ”All Things SoMe” ovat Minjan erikoisosaamista. Minjan käsissä markkinointisuunnitelmat heräävät henkiin.

Minja innostuu helposti uusista asioista ja on työssään rennon päämäärätietoinen. Sisällöntuotannossa ja markkinoinnissa tavoitteet ovat selkeät, mutta luovuutta saa käyttää päivittäin. Suunnitelmia täytyy myös olla valmis jatkuvasti hiomaan tai jopa täysin muuttamaan, jotta lopputulos vastaa mahdollisimman hyvin tavoitteita. Juuri tämä tekee työstä inspiroivaa, haastava ja mielenkiintoista!

Silloin, kun Minja ei tarkistele tykkäysmääriä tai pohdi seuraava somepäivitystä, voi hänet löytää jostakin Turun jokirannan kahvilasta tai Netflix-maratonin ääreltä (sarjana todennäköisesti Gilmore Girls – taas kerran).