Onko ravintolasi instagrammable?

Eli onko yrityksesi kuvan tai julkaisun arvoinen?
Laadukas, herkullinen ruoka ei ole ainut kriteeri ravintolan valinnassa.
Erityisesti sosiaalisen median ja Instagramin suosion noustessa on tärkeää, että kaikki kokemukset ravintolassa tai kahvilassa olisivat sekä herkullisia että esteettisesti miellyttäviä.

Minkälainen on instagrammable tila?

  1. Aito ja omaperäinen
  2. Valokuvauksellinen
  3. Ajanmukainen ja tyylikäs

Miten se toteutetaan?

  1. Tunne yleisösi ja itsesi
  2. Erotu muista
  3. Anna yhtenäinen kokemus sekä digitaalisessa että fyysisessä kohtaamisessa
  4. Varmista onnistuminen ammattilaisen avulla

KUVA: SIS. Deli+Café, Kauppakeskus Mall of Tripla (Helsinki). Tutustu »

KUVA: Mr.Fruit, Kauppakeskus REDI (Helsinki). Tutustu »

Suunnittelutyöstä työkuviin, tuotannosta projektihallintaan

Toimimme aina brändilähtöisesti ja toteutamme näyttäviä tiloja, joissa on otettu huomioon yrityksen visuaalinen ilme, kohderyhmä, tarpeet ja tavoitteet.

Bakery on mukana projektissa alusta loppuun asti ja valvomme toteutusta kohteen luovutukseen asti.

Suunnittelemme ja tuotamme ravintola- ja kahvilatilat räätälöidysti ilman sitoumuksia tavarantoimittajiin.

On tärkeää, että tuotteen lisäksi myös tila on esteettisesti herkullinen.

– Janni Areva, Bakery

Inspiroidu maailman kuvauksellisimmista ravintoloista

Tarvitsetko apua tilasuunnittelussa? Ota yhteyttä!

Soita tai laita viesti! Toimitusjohtajamme Janni vastaa.

JANNI AREVA

Interior Architect & CEO
janni@bakerycreative.fi
+358 44 562 94 82

Top