Kuuloliike Noora Kultarinta

Kuuloliikkeen brändi ja yritysilme on Bakeryn käsialaa

TIMELINE

2015-

STATUS

Ready to eat.

INGREDIENTS

Yritysilme
Palvelumuotoilu
Graafinen suunnittelu
Verkkosivut
Markkinointisuunnitelma
Markkinointimateriaalit
Tilasuunnitelma
Sisällöntuotanto sosiaalisen median kanaviin

DETAILS

Kuuloliike Noora Kultarinta on vuonna 2015 perustettu kuulontutkimuksiin, kuulokojeisiin sekä yksilöllisiin kuulonsuojaimiin erikoistunut yritys.

Yhteistyö Nooran ja Kuuloliikkeen kanssa aloitettiin liiketoiminnan suunnittelulla ja palveluiden tuotteistamisella selkeiksi kokonaisuuksiksi. Tämän jälkeen olemme suunnitelleet ja toteuttaneet kaiken aina logosta, käyntikorteista ja verkkosivuista toimitilaan ja markkinointiin asti. Kokonaisvaltainen paketti tekee toiminnasta tehokasta.

OUR RECIPE

Me Bakeryllä perehdyimme alaan ja asiakkaaseen hyvin ja saimme kuvan siitä minkälainen Kuuloliikkeen tulisi olla ja miltä sen tulisi näyttää.

Lopputuloksena toteutettu konsepti on selkeä ja tyylikäs. Kohderyhmilleen soveltuva yritysilme ja brändi tukevat Kuuloliikkeen liiketoimintaa ja kehittyvät jatkuvasti. Verkkosivut ovat onnistuneet ja markkinointi on tuloksellista. Yrityksen tilat ovat toimivat sekä varsinaiseen audionomin työhön että asiakkaiden vastaanottoonkin.

Top