Lepola
Timeline
2018 –
Status
Served – Baking continues
Ingredients
Yritysilme
Tuote-etiketit
Markkinointistrategia ja -suunnitelma
Verkkosivut
Valokuvat
Sisällöntuotanto sosiaalisen median kanaviin
Details
1920-luvulla Frans Lindstedt rakensi Lepolan talon Meritalon tilan maille Perniöön ja myöhemmin Fransin veljenpoika Olavi perusti vaimonsa kanssa Meritaloon marjanjalostamon. Vuonna 2015 Lepola koki uuden herätyksen, kun Olavin tytär Emmi ja hänen miehensä Aaron kunnostivat tilan – samalla he halusivat luoda jotain uutta jo olemassa olevien tuotteiden rinnalle ja näin syntyi idea Lepolan omista siidereistä.
Tänään Lepolan juomien raikkaat maut syntyvät perinteitä noudattaen ja tilalla tuotetaan siideriä 100%:sti paikallisten omenatarhojen omenoista.
Our recipe
Käynnistimme yhteistyön Lepolan kanssa brändimäärittelyllä. Projektin keskiössä oli luonnonmukaisesti ja paikallisesti tuotettava maukas omenasiideri. Jalkautimme uuden ilmeen helposti ymmärrettäväksi markkinointiviestinnäksi ja loimme tuotteelle vahvan visuaalisen identiteetin toimien samalla tukena Lepolan tuotteiden suunnittelussa. Samaan henkeen toteutimme myös Lepolan uudet verkkosivut.
Lepolan tuotevalikoima laajeni keväällä 2019 uusilla siideri- ja limonadimauilla. Toteutuimme ensimmäisen Medium Dry -siiderin lisäksi uusille tuotteille etiketit, markkinointimateriaalit sekä sosiaalisen median suunnitelman tapahtumamarkkinointia myöden.
Ennen tuotteiden lanseerausta Lepolan uusia makuja maisteltiin järjestämässämme Makuraadissa, jossa Lepolan omat ideat ja valitun raadin mielipiteet jalostuivat ketterässä vuorovaikutuksessa.
Ota yhteyttä
Haluatko tuottavan, toimivan ja näyttävän tilan?
Jätä yhteystietosi sitoumuksetta, niin toimitusjohtajamme Janni on sinuun yhteydessä.
Laita viesti!
Töitämme
Viimeisimpiä Bakeryn suunnittelemia tiloja